Strony

czwartek, 2 lutego 2012

Sherlock

Przeczytałam u Asi o tym serialu i od razu wiedziałam, że się polubimy ;) Jestem już po 2 odcinku (każdy trwa 90min!) i nie mogę się doczekać kolejnych. Tylko teraz trochę się boję (hahaha), więc postanowiłam zrobić przerwę i wstawić na bloga zdjęcia mojego po-urodzinowego-resztkowego obiadu. Składa się na niego pyszna babka ziemniaczana i sałatka z rukoli. A na deser faworki (tradycyjnie :)), ale nie załapały się na zdjęcie.
Poza tym Miśka już zupełnie zadomowiona, najbardziej lubi spać na stole lub na mojej nowej narzucie.








7 komentarzy:

  1. oh, jak ja się cieszę, że udało mi się zarazić kolejną osóbkę Sherlockiem... Ja już płaczę po nocach (dosłownie!!!), że III sezon dopiero za rok...ech :(

    Co do Twoich zdjęć - uwielbiam babki ziemniaczane! a Miśka śpi tak jak moja Mika - z lekko wysuniętym języczkiem :D słodziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj udało się :) już czekam, aż wrócę do domu i obejrzę kolejny odcinek ;)

      Usuń
  2. A podstawki pod kubki/szklanki kto postawi na stole? :D Zaraz sobie sprawdzę co to za serial...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawek nie ma, bo to zimne picie było ;)

      Usuń
  3. Mowa o tym serialu http://www.filmweb.pl/serial/Sherlock-2010-528992 ? Ja właśnie skończyłam oglądać "Filary ziemi", więc z chęcią znajdę sobie kolejny dobry serial, a opinie są tak pozytywne, że chyba warto :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten serial. Ja właśnie skończyłam dwie serie i z niecierpliwością czekam na trzecią :)

      Usuń
  4. Ja jestem w trakcie "pozyskiwania" go i zabieram się za oglądanie w te mroźne wieczory:).

    OdpowiedzUsuń

Konie, foki, inne zwierzęta