Strony

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Urlop.

Nadrobiłam już wszystkie internetowe zaległości, przeczytałam facebookowe niusy,  blogowe posty (strasznie dużo!:)) i przejrzałam inne, tajemne strony ;), i w końcu przyszedł czas na urlopowego posta. 
Byłam na wsi, sama. Półtora tygodnia. Bez internetu, telewizora  i tylko z jednym odcinkiem Black Books na komputerze.  Miałam kilka planów na ten czas. Przed wyjazdem myślałam, że zrobię to i tamto, i jeszcze coś. A na miejscu okazało się, że spacery, czytanie książek, gazet, czasopism i krzyżówki tak wypełniły mi czas, że nic z planów nie zrobiłam. W międzyczasie jeszcze piłam kawę lub 2% piwo z Panią Sąsiadką, jadłam najlepsze krokiety i wędzoną rybę na Dniach Wsi, w miejscowym barze (40min spacerem) jadłam najlepszą zapiekankę z porem i rzodkiewką i piłam najlepsze piwo z kija (droższe niż z butelki, a i tak tańsze niż w Gdańsku ze sklepu - prawie ;)).
A w ostatni weekend przyjechali goście - z winem, rydzami w occie, kiełbaską, makaronem, warzywami, piwem, pastą do chleba i pasztetową (jakby co najmniej tydzień planowali zostać i ani razu do sklepu nie pójść ;)) - a najważniejsze, że z dobrym humorem i energią do spacerów, zwiedzania i Święta Grzyba. 
Bawiłam się doskonale i wypoczęta jutro wracam do pracy. 
Zdjęć będzie dużo, bo nie mogłam się zdecydować, wszystkie mi się miło kojarzą :)






Festyn



Zagadka - kto tam w lesie zajada orzeszka? :)




Będzie burza czy przejdzie bokiem?



Święto Grzyba






7 komentarzy:

  1. Sielsko anielsko na Twoim urlopie!
    Pozazdrościć!
    i kurczaki, same pyszności!
    no i myślę, że to pan wiewiór wcina orzeszka :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo - zagadka rozwiązana ;) oj fajnie było, aż żal wrócić do rzeczywistości...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Jakoś udało się wybrać z tego miliona zdjęć pól i lasów ;)

      Usuń
  3. Czasem dobrze zrobić sobie taką przerwę od internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to chyba wakacje miałaś udane. Zdjęcia piękne, a opisy co jadłaś bardzo sugestywne, bo żołądek od razu poczuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że urlop udany ;D Ja wracam jutro, bo jestem u wujków ;)fajnie jest t ak parę dni odpocząć, zrelaksować się i zapomnieć o tym, że czas w ogóle istnieje ;D

    OdpowiedzUsuń

Konie, foki, inne zwierzęta