Strony

poniedziałek, 30 września 2013

Cukinia.

Sezon na cukinię chyba powoli się kończy a ja nie zdążyłam dodać dwóch cudnych przepisów, na które wpadłam niedawno. Dziś też ich nie podam, bo chociaż dawno nie było tu u mnie nic o jedzeniu, to teraz też nie będzie. Nie będzie dlatego, że (jak co roku...) Asia swoim postem przypomniała mi, że czas tak szybko leci i na początku września minęły trzecie urodziny mojego bloga - sto lat, sto lat! :)
Ostatnio nie dodaję postów tak często jak kiedyś, ale wcale nie dlatego, że mi się znudziło. Mam nadzieję, że deszczowe wieczory będą sprzyjać gotowaniu, czytaniu, spacerowaniu, robieniu zdjęć i pisaniu na blogu - tego blogowi życzę :)
Wypróbowuję nowe aplikacje w telefonie:


Cukinia I


Z ogródka.

Cukinia II

Deser :)


Mój ostatni hit (film też polecam!).

Misia dodaje post razem ze mną.

6 komentarzy:

  1. to już też staje się tradycją, prawda? moje postem urodzinowym przypominanie o urodzinach Twojego bloga :)
    podoba mi się Twoja nowa aplikacja w telefonie. "Papusza" nie brzmi dla mnie obco, ale ciągle czasu brak i na film, i na książkę!
    przyjemnej jesieni życzę (czy jakaś mała wizyta w lasach i borach się szykuje może? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! i wszystkiego co blogowi zyczysz :-) Moja Papusza czeka na jesienne wakacje, tak samo jak dynia, cukinia, bałągan na balkonie, wino w szafie i jeszcze inne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... cukinie dostałam od teściowej dwie wielkie. Dziś trzeba je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiego masz blogowego kota, skoro post z Tobą dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze zdjęcie z tęczą jest powalające, a po drugie ja uwielbiam cukinię, a zwłaszcza placki z cukinii :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Konie, foki, inne zwierzęta