Strony

wtorek, 28 maja 2013

Pytania.

Miałam już nic nie pisać do powrotu z wycieczki, na którą jadę jutro (chociaż mam kilka zaległych postów ;)). Ale dybka zadała mi kilka pytań i postanowiłam odpowiedzieć. No i wymyślić swoje pytania i poprosić o odpowiedź kolejnych blogerów ;)

Zaczynamy:
1. Lubisz muzea? A jeśli tak, to jakiego rodzaju? A jeśli nie, to dlaczego?
Lubię, ale takie, w których można wszystkiego dotknąć, robić jakieś fajne doświadczenia albo obejrzeć sztukę współczesną.
2. Umiesz leniuchować? 
Jestem w tym mistrzem! ;)
3. Co wtedy robisz?
Lenię się ;) A na serio to sama nie wiem, bo ja właściwie robię same pożyteczne rzeczy i nie wiem czy to leniuchowanie...
4. Mówisz szybko czy spokojnie?
Chyba spokojnie, prawda? :)
5. O czym nie lubisz rozmawiać?
Jest kilka takich rzeczy, ale nie chcę o tym rozmawiać ;)
6.  Piwo - wino - czy coś mocniejszego?
Dokładnie w tej kolejności. Chyba, że jakiś pyszny drink lub zmrożony ruskij standard ;)
7. Jakich słodyczy nie lubisz?
Eeee.... nie rozumiem pytania? 
8. Podsłuchujesz ludzi w komunikacji miejskiej czy w sklepie?
Jeśli już to w komunikacji miejskiej, ale staram się tego nie robić, bo to trochę nieładnie.
9. Oferujesz pomoc turystom, gdy widzisz ich biedne miny?
Raczej nie, wolę poczekać, aż sami zapytają.
10.  Ustępujesz miejsca starszym osobom?
Tak :) 
11. Czy w szkole na sprawdzianach ściąga była Twoim przyjacielem?
O nie! Wolałam ściągać od sąsiadów z ławki hahaha ;)              


A ja teraz zapraszam do odpowiedzi Asię, DevinetteNomissn do odpowiedzi na moje pytania:

1. Czy widziałaś film, który był lepszy niż książka, na podstawie której został zrobiony?
2. Kot czy pies?
3. Pierwsza czynność, którą wykonujesz po przebudzeniu?
4. Co teraz słychać przez twoje okno? (bo u mnie akordeon...;))
5. Czy masz ulubione czasopismo/gazetę? (jakie?)
6. Jakie masz plany na wakacje?
7. Twój ulubiony dowcip to:
8. Książka, którą ostatnio przeczytałaś to:
9. Multiplex czy kino studyjne? (heh, co za pytanie...)
10. Kawa z mlekiem czy czarna (lub z innymi dodatkami, jakimi?) 
11. Co zrobiło na tobie ostatnio duże wrażenie? 




A ja tymczasem idę się szykować na wyprawę do.....:





















 

4 komentarze:

  1. Dzięki za zaproszenie! :)
    Czekam z niecierpliwością na posta z opisem, gdzie byłaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wybiorę zdjęcia z miliona, które (jak zwykle) zrobiłam, to będzie post :)

      Usuń